FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 25. juni 2011

En himmelsk dag i Operaen

Jeg har "ståpels" ennå....
I dag har jeg nemlig vært i Operaen og sett 
denne fantastiske forestillingen.
Det var en vakker og veldig sterk opplevelse.

Se klipp fra dansen "Anointed" her:

Og fra dansen "The Hunt" her:


Operaen er forresten et veldig hyggelig sted å besøke.
...og en ren nytelse å være en del av.
Den hvite marmoren reflekterer 
et utrolig skinnende hvitt lys.
 
Og innvedig er det minst like spennende 
Kristin og meg... Spennende damer :-)
  Folk koste seg i sola. Herlig stemning!

Vakre Kristin i selvprodusert kjole!
Hun er så flink den dama.
Se forresten hennes nye blogg her

*
For en himmels dag det har vært!
Fylt med kultur, arkitektur og deilig vennskap.


Smil fra Mona



1 kommentar:

  1. Så klippene, så veldig bra ut! Og fint bilde av dere på operauset :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona