FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


fredag 24. juni 2011

Venninnebesøk

 Jeg er på Skedsmokorset på besøk hos min fantastiske venninne 
Kristin!
Vi har kjent hverandre i 30 år! Tenk det!

Det blir alt for skjelden at vi møtes,
-men når vi møtes er tonen der med en gang... 

Kristin er den som alltid er der for meg.
Kristin er min store inspirasjonskilde
Hva skulle man gjort uten venner, sier jeg bare.
Hva skulle jeg gjort uten min Kristin....

Det er dessuten så herlig å få litt luft under vingene, 
-å komme seg litt bort fra Trondheim.

Endelig hjemme hos Kristin, Ella og Ståle,
ble det disket opp med spekemat
og kos rundt bordet.





 Kristin elsker grønt og har masse av det i hjemmet sitt
(Bare vent,- du får se mer senere....)

Denne "elegante og fløyelsmyke" vinen kan bare anbefales


*
Og gjett hva? 
Kristin gav meg en helt fantastisk bursdagsgave på forskudd! (enda jeg ikke fyller år før i september)

SE:
 GLEDER MEG!
Det skal bli deilig å være kulturell i Operaen i morgen.
La seg rive med av heftig dans, musikk og vakre bevegelser.
TAKK KRISTIN!


Ønsker alle som besøker min blogg
en kjempefin helg!

Sommersmil fra Mona 

1 kommentar:

  1. Irene - datter di8. juli 2011 kl. 22:38

    Kristin er så snill. Men det er jo du også da, mamma <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona