FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


torsdag 9. juni 2011

7Topper

Forrige søndag gikk jeg de "7Topper" i Bymarka i Trondheim,
sammen med mine gode turvenninner Lisbeth og Greta
-og 1650 andre sporty mennesker! 
Fantastisk! :-)

Det var en tur som TT, Trondheim Turistforening 
arrangerte for første gang.

Det var en slitsom tur over 7 fjelltopper. 
(selv om noen av dem knapt nok kan kalles en fjelltopp)
Det var 3 mil hyggelig køgåing med mange glade mennesker... 
Og vi hadde 3 mil sammenhengende "gjørmebad" pga til tider heavy regn.
Var vi ikke heldige?


 Lisbeth var iallefall like blid ser du...

Godt humør på damene, sporty som de er.
Finnes ikke dårlig vær,- bare dårlig klær vettu...

 Utsikt fra Storheia retning Orkanger og Trollheimen...
I det fjerne hørte vi tordenværet som etterhvert tok oss igjen. 
Magisk!


 Baklidammen

 Idyllisk

 Sol og regn om hverandre

Vi gikk og vi gikk

 Og endelig i mål etter 9 timer!
Ja,-... vi brukte faktisk så lang tid, gitt.
Jeg hadde iallefall gangsperre i flere dager etterpå.

Men hva gjør man ikke sammen med gode venninner? :-)

Takk for en fin tur, damer! 
 



1 kommentar:

  1. 9 timer!? Hjelpe meg! Da hadde jeg nok ikke kunnet reist meg opp fra senga dagene etterpå. Dere er spreke! Fine bilder også :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona