FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


mandag 13. juni 2011

Rosa & Grønn dag...

Dette fatet er jeg er veldig glad i.
Jeg liker så godt fargen og formen
av et stort, stort blad...
Et brukthandel-kupp!

Jeg har en  
rosa og grønn 
dag i dag...
Det var bare å slenge på en duk...
-som jeg forøvrig også fant på 
brukthandel en gang...


Middag i dag var:
hjemlaget tomatsuppe og pesto,
med kokt egg og hvitløksbrød.
Passa fint med dagens farger ikke sant?



Og slik ser lampa mi ut som
jeg kjøpte i billigroken på IKEA.
Den ble da ganske fin over 
kjøkkenbordet synes no æ..
Ka syns du? :-)

*

Og nå er plutselig pinsen over gitt!
Åhhh...den har vært kjempefiiiin.

Det har vært trening med jobbkolleger, 
sosialt samvær med venner, familietid, 
tur i marka, laaang sykkeltur med min bror
i går og en helt nødvendig avslapningsdag 
i dag med litt støle ben, 
kan du trygt si... ;-)


Håper du også har hatt en fin pinse
og har fått hentet deg inn.

Ønsker deg en ny og spennende uke min venn!

Smil fra Mona


2 kommentarer:

  1. UTROLIG kule farga og bilda. Du burde seriøst blitt fotograf, du har øye for motiver og farger. Middagen så veldig god ut, savne en skikkelig mammma-middag... Bare å telle ned dagan te dokker kommer i juli <3

    SvarSlett
  2. Takk for komplimentet Irene-pia-mi... <3
    Skal bli fint å være sammen igjen og da håpe æ å få lag god mat te oss. Det glede æ mæ veldig te.
    Klæm te dæ

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona