FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


onsdag 1. juni 2011

Dattersavn og peoner

Nydelige peoner og spreke 
sommerfarger i stua mi.

   
Det var  
AKKURAT 
det jeg behøvde i dag!

Ble iallefall oppmuntret av den
vakre lille boka jeg fikk av den
VAKRE LILLE-STORE DATTER MI...

En herlig bok med de  
NYDELIGSTE ord 
som gjorde meg både glad og rørt.

Den dukket bare plutselig ned i postkassen her en dag.
TYPISK IRENE!  :-)
Hun er alltid så flink til å spre glede.

Akkurat slik jeg har det i dag. 
eller,- retter sagt: slik hadde jeg det.. :-)
  
 Ditto...

....og TUSEN TAKK Irene.
DU GJØR MEG GLAD! :-)

 Gla i dæ!
 Klem fra mamma

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen ღ og så nydelig
    liten pus du har her ღ Flotte bilder også...
    Snill og omtenksom datter du har :) så herlig
    å få noe slikt, barn er bare skjønne ღ Ønsker
    deg en flott kveld videre og kristi himmelfarts-
    dag i morgen, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Åå, dette var koselig å lese. Ble jo helt på gråten her... Tenkte på deg med én gang jeg så boka. Den passa så veldig godt til deg, verdens beste mamma <3 Tusen takk for knekkebrødene du bakte, og sendte med Lars. Sitter her å spiser nå faktisk. Nam nam :-)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen Mette :-) Barna er de kjæreste vi har og når de gjør slike fine ting så smelter en mammas hjerte...

    Irene; Så bra du likte knekkebrødene da! Du skulle absolutt hatt deg varmlufstovn du også.
    Kos deg videre med Lars og pappa på besøk,- og med knekkebrødene <3

    Klem fra Mona

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona