FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 3. april 2010

Mine to engler og de gyldne øyeblikk


Min datter kom hjem til påske. Hvilken LYKKE! Endelig er vi samlet, min lille familie....
Når begge barna er hjemme og huset fylles av GLEDE og LATTER så kjenner jeg bare hvor evig TAKKNEMLIG jeg er for de stundene vi tilbringer sammen.

Når vi sitter rundt bordet og jeg studerer dem mens praten går, hender det jeg forsvinner i nostalgiske minner fra de var små... Og jeg forundres over hvor FLOTTE de er blitt.To små barn har blitt til to VOKSNE, HERLIGE, SELVSTENDIGE barn!!!
Er ikke DET lykke, så vet ikke jeg. :)



De første påskedagene ble nok ikke så rolig som jeg hadde håpet på....
Siden avgjørelser ble tatt til megler, har dagene vært fylt med papirer, bank og finansiering, takstmann, rydding og fotograf.

Dessuten har vi hatt et uhell i heimen og har brukt mye av tiden inn og ut av sykehus.
Etter det har dagene vært preget av engstelse og stell av den syke.
Jeg er utrolig sliten,- men gleden er at i dag har det endelig snudd. Alt kommer til å gå bra! :)
Ikke alltid livet går som man planlegger. Og bra er det at man ikke vet hva MORGENDAGEN bringer..

Men påsken er slett ikke over!- Og nå er jeg på Møre hos mine foreldre.
Mine søsken har vært her etter tur med sine barn,- så midt opp i det hele har jeg fått sett alle de nærmeste denne påsken.

Roen har senket seg, det melder fortsatt SOL og her er det snøfritt og full VÅR.
Nå skal jeg nyte siste rest. :)

Det blir helt sikkert noen GYLDNE øyeblikk de siste påske dagene...


Fortsatt GOD PÅSKE kjære deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona