FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 10. april 2010

I full gallopp


Føler meg mer som en villhest for tiden.
Jeg er rastløs, føler meg fri og litt gal.
Det er som å løpe litt løpsk...

Om 3 dager er kanskje huset mitt solgt!- og jeg vet fortsatt ikke hvor jeg skal bo etter dette.

Samtidig så er det jo litt spennende også å leve litt sånn ut på kanten,- det å ta sjanser.
Det å bare SATSE på at dette skal ordne seg.
Selvsagt ikke uten innsats da,- men likvel...

Men det er som å stå i et veikryss og ikke helt vite hvilken vei man skal ta.
Til høyre? Venstre? ...
(Jeg skal iallefall ikke gå tilbake... *smiler*)

Jeg håper magefølelsen min vil tre inn,- eller at jeg får noen gode signaler som vil blinke i det fjerne

MEN: Det er klart det ordner seg til slutt!
Når har det ikke gjort det før, liksom...?

Ha en STRÅLENDE dag!

Klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Det skal bli spennende å følge deg videre på din ferd...mer som en seilbåt, som bare følger vinden:)
    Med din kunstneriske sjel, gode fantasi og herlige utstråling, blir det IKKE noe problem å skape seg ett nytt "paradis og aladdins hule".....jeg gleder meg!
    KLEMMMMMM

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona