FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


mandag 5. april 2010

En perfekt påske avslutning!



I dag ropte skiene og Bymarka etter meg!

Ikke noe er som å gå seg litt lett svett,- finne igjen yndlings-rasteplassen sin, rulle ut liggeunderlaget og legge seg til rette i sola.

Termos og mat frem... og litt snacks. Så ligger jeg der da,- funderer litt over livet,-leser bok og titter av og til opp på menneskene som passerer forbi på ski.
Og det er lett å komme i snakk med de man møter. Folk er så åpne, fornøyde og glade.

Tror jeg var der i to timer og kosa meg før jeg begav meg opp på Storheia.
Må jo på toppen,- alltid!



Og når jeg nå er hjemme, føler jeg meg sånn deilig "godsliten" lett brent i kinnene og veldig fregnete på nesa.
Denne dagen er min oppskrift på hvordan gjøre meg selv veldig glad! :)

Ha en fin mandags kveld!

1 kommentar:

  1. det hørtes himmelsk ut! Sol ski og påske er bare helt nydelig, jeg vil ha mer;)

    Gleder meg til å følge bloggen din når du får deg ny leilighet;)

    klem fra meg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona