FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


onsdag 14. april 2010

Hus salg og nye fantastiske muligheter!


JA!
Nå har jeg solgt huset!
*fryd og glede*
Det gikk utrolig fort og smertefritt,-
og jeg fikk godt over takst også!
Hurra!



Og NÅ begynner den store leilighets-jakten!
Har nemlig tenkt å finne et skikkelig koselig krypinn
som jeg skal forme helt i min smak.
Gleeeeder meg...



Jeg har lyst til å vise deg noen detaljer jeg er glad i,
fra hjemmet mitt:



Jeg har kjøpt meg et nytt bord!
Synes hvitt glass og stål er bare LEKKERT.
Det ser så rent og delikat ut.
(Og det var VEEELDIG okey å kaste ut det gamle laserte furubordet!)




Her er min gamle rosa glasslampe som jeg kjøpt på Fretex i Oslo for ca kr.150,-
Dro den med meg i en stor eske på bussen etter en vellykka ferie hos gode venner.
Kom hjem med dette funnet pluss masse morsomme Fretex-klær og var kjempefornøyd!
Jeg liker godt å mixe gamle og moderne ting.



Jeg fant også ei søt sukkerskål med sølv hanker.



Peishylla mi.
Sniker inn hjerter der jeg kan...



Min lille hvite LYKKEFUGL.
Den sitter der på spranget og symboliserer min frihet
og mange muligheter i livet...
Litt klisje-aktig kanskje,- men pytt sann,- koselig lell...






V
LEV
L


Klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona