FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


fredag 23. april 2010

Å leve i nuet på en rosa sky

Jeg DRØMMER, planlegger og GLEDER meg mye til fremtiden nå om dagene...
Det betyr ikke at jeg er missfornøyd med slik jeg har det nå...
Men mye er i gjære og ting skal jo planlegges og gjennomføres,- og da må man tenke, ikke sant?

... som lett kan gå over til dag-drømmerier. Og det er helt i orden det..


Det handler ikke bare om materielle ting.
Det handler like mye om å planlegge en TRIVSEL og en god STEMNING i vårt nye hjem.


Man skal nemlig ikke undervurdere det å være på reisen,-
det å GLEDE seg til målet!



I denne gata skulle jeg fint klart å leve i nuet. *smiler*
Skulle tatt min kopp med grønn te og satt meg på trappa, -
bare for å NYTE synet av blomsterhavet... :)


Hadde ikke vært det dummeste å hatt en KJÆRESTE å leie under disse trærne heller ...

Jeg skulle nok NYTET øyeblikket...


Jeg er glad og forventningsfull for tiden,-
her jeg seiler av gårde på min rosa sky....

Ha en HERLIG helg!

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona