FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


mandag 25. april 2011

Påskesol og picnik


Det har vært noen herlige påskedager 
med ungdomman mine!


 Sola kom og vi dro til Korsvika på picnik!!! 


...med hjembakte pitabrød i kurven 


Med
barna mine,
tantebarn
og
kjærestan








*


Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1.påskedag...
...25 grader på verandaen!!! Yuhuu!!
En deilig smak av sommer!
HERLIG, HERLIG HERLIG!

Smak av vaffler til frokost også...

  Smak av kjærleik...  

og smak av IS.... selvfølgelig!
 Tur langs Ladesteien.

 
Det er pent ved Trondheimsfjorden, saint ja?

Sponhuset,-en kjempehyggelig restaurant vi besøkte

Litt stemningsbilder fra hjemmet mitt.
Det koselige egget fylt med gode kalorier fikk jeg av Lars og Irene.
HønePøne er i farta og passer godt på...

Den kjempesøte keramikk-koppen laga Irene for mange år siden på ungdomsskolen, og eggene malte barna mine da de var små.
Trivelig å ta frem hver påske.
Takk for gode dager barna mine!

 Og plutselig var påska over gitt!
Håper også DU har hatt en fin høytid der du har vært... :-)

Klem fra 

Mona
Mona 

4 kommentarer:

  1. Koselig blogg Mona! Du er så flink å gjengi stemningen; gode bilder ispedd beskrivende tekst gir meg følelsen å ha vært der. Klem

    SvarSlett
  2. Det har vært en kjempefin påske! Vi har kosa oss hver dag <3

    SvarSlett
  3. Koselig påske mamma! :-) har kosa meg skikkelig!

    SvarSlett
  4. Hei Mona
    Så koselig blogg du har ღ og så flotte og
    herlige bilder ღ La meg til som følger her
    hos deg, og gleder meg masse til å følge
    deg videre :) Ha en fin, fin kveld videre.
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona