FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


mandag 4. april 2011

Frk. LoveLove og våren

Frk.LOVELOVE 
 
....(Marianne) er ei nydelig dame! 
Plutselig fant hun ut at hun skulle samle venninnene til bursdagsfest midt i uka! 
Og veldig på sparket satt vi 7 venninner rundt bordet og skvaldra og flira...
Med tapas, vann og vin....
Herlig med helge-feeling på en tirsdag, gitt!
Thank you Frk. LoveLove!
(Og vi gleder oss til bryllupet ditt i mai. Vi hamstrer Kleenex.....)

HØRER DU VÅREN?
Hvilken fantastisk stemning!
Var ute og gikk tur i her om dagen, 
og det var deilig å registrere at jeg nå faktisk kunne
  HØRE våren... :
Snømelting og sildrende bekker i vei og grøft.
Gnistrende sol! 
Mennesker i småsko på grusete asfalt....
Den varme fønvinden som rusket i håret..

TRENINGSGLEDE
(Nope...det e desverre itj magen MIN, nei...)
Merker det er herlig lett å være aktiv.
Formen stiger i takt med lysere og varmere dager.
Jeg seiler på go-følelsen!

SKI
Fredag ettermiddag, innviet jeg helga på ski.
Det var nokså uungåelig etter å ha stått hele dagen på jobb og lengtet ut.

Men jeg sleit litt med det merkelige føret....hihi...:
"Lugging" i nedoverbakker kontra plutselig rakkettfart
var jo en heller merkelig kombinasjon får en si..
Men siden sola skein og fuglene kvitra, så var det liksom greit likevel...


GRETA-TUR
Søndag tilbringte jeg med Greta i Bymarka.
Etter 3 timer på liggeunderlag med matpakke og drikke og 100 nye fregner
var flere verdensproblemer løst med mye latter og god stemning.
DET er hva jeg kaller en GOD søndag,det...!
Takk for turen Greta :)

*
Det var MIN uke....på gla-sia...
Og din da?

Ha en strålende ny og fin våruke!


Klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Høres ut som en veldig bra uke! Du er flink til å finne på ting, og ikke bare sitte hjemme. Og det er bra! :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona