FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


tirsdag 11. mai 2010

Lykke på verdens tak!

JUHU!!!  Du har ikke tilfeldigvis fått med deg at jeg ELSKER å gå i fjellet, vel?    *smiler*

Og så drar jeg gjerne med min SØNN også. (dakar litn) Heldigvis er han ikke akkurat motvillig, og tar heller utfordringene på strak arm. Jeg er kjempestolt av han! Sannelig ikke mange ungdommer som gidder å være med mor si på tur!

Søndag hadde vi en helt UTROLIG fin vårskitur på Snota, som er "Dronningen" av alle fjell i Trollheimen.
Vi var en stor gruppe på over 40 glade mennesker som hadde meldt oss på gjennom Turistforeningen.
Vi "klatret" oss opp fjellsidene og ingen skal kunne si at det var en lett tur. 
Da vi endelig sto på toppen, på 1668 meters høyde, var vi strålende fornøyd og  
KJEMPESTOLT!
( vi savnet bare DEG, Irene...)

Og så det vakre VÆRET da gitt... *sukk* 
  Det var et EVENTYR hele veien i strålende sol.
DETTE er fjellet! Stilig, hva?

 Litt sånn undrende står vi der: "Skal VI virkelig opp dit?"

Lars er en skikkelig TØFFING!

Det er bare èn følelse og ett ord å si, nemlig ...
 "LYKKE!"
Smil fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona