FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 22. mai 2010

Lomma full av solskinn og farger! Takk VENNINNER!

 
Ting ordner seg!
Jeg er bønnhørt og 
HURRA-MEG-RUNDT-GLA!!!

Velger å tru at det er kraften i mine tanker og ønsker som har spilt sin rolle her... *smiler*

Og IKKE MINST et utrolig engasjement fra mine NYDELIGE venninner Hilde og Marianne.
Spesielt HILDE har virkelig innvolvert seg og nesten jakta like mye som meg! Hun har sittet på Finn.no, ringt meg sent og tidlig, kalkulert, pushet og fått meg til å tenke i andre baner hver gang jeg låste meg. Hun har virkelig vært til stede. Og DET har hun hatt tid til med to små barn, nattarbeid og reisende mann? Fantastisk!   
TAKK Hilde....Og TAKK Marianne!
I love you!
Leiligheta mi kom nemlig seilende på ei fjøl når jeg endelig begynte å senke litt av kravene mine. (nyttig lærdom det også...)  

Og den har så mye av det jeg ønska meg: 
To soverom, stort kjøkken med plass til mange gjester, mye lys, rolig omgivelser, terrasse og KJEMPE- utsikt! 
...*sukk*...

Jeg VET vi kommer til å trives der! ...



Er det noe rart jeg føler jeg har lomma full av solskinn og farger?

Stort bredt smil fra Mona

(Alle bilder fra: http://weheartit.com/)

3 kommentarer:

  1. gratulerer så mye!! Vel fortjent! Nå venter vi på å finne huset vårt, mens det vi bor i nå snart er på Finn....spennende

    SvarSlett
  2. Så flott!! Gratulerer!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. For en hærlig blogg du har Mona:)Dine posetive tanker smitter lettere en et virus.. Det er tydelig at du er en dame som ønsker at alle skal ha det godt! heller ikke at du selv blomstrer som en hel eng:) Uansett hva som sjer, så er jeg sikker på at du finner den rette. Bare du følger ditt gjærte.. Hilsen han som sier smask på en tiger:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona