FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 20. mars 2010

Nå tar jeg frem ljåen og skrider til verks!






Det er så greit når man endelig har tatt valget... Føler meg 10 kilo lettere nå,... minst!
Nå er det bare å gjennomføre planen,- og det skal skje i vår!

Nå selger jeg huset og kjøper meg noe som er billigere men minst like koselig.
Etter snart 3 år med økonomisk slit, skal det bli deiligere med en lettere hverdag.

Mulig jeg må gå ned i standard, og helt sikkert ned i kvadratmeter,- men HEY!... hva gjør vel det?
Tror egentlig at jeg kan få det enda triveliger i mitt nye hjem.

Den situasjonen jeg har vært i de siste årene har slukt alt av energi og kreativitet,- og nå virkelig gleeeder jeg meg til å få en dytt i ryggen.
Å flytte ut herfra betyr også å riste av seg alt gammelt "vræl" som ligger i veggene her, og som jeg nå endelig forstår har slukt meg med hud og hår.
Husj!,- Bort med det!!!! :)

Åj, som jeg gleder meg til å starte på nytt!

Ny dag,- nye muligheter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona