FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


lørdag 20. mars 2010

Altså.... koss gjør æ det her da...?


Kjære,- bær over med meg....
Jeg er splitter ny her inne og trenger å finne litt ut av ting.

Hvorfor i det hele tatt opprette en blogg?
Hva skal jeg skrive om,- og i hvilken "stil" skal jeg legge meg på?
Hvilken skrifttype og hvilken muligheter har jeg til å redigere rundt omkring på siden min...?
Åj... mye å lære, mange viktige ting å ta stilling til her i livet, gitt ;)

Er langtfra noen kløpper på data,- men det er min sønn! hehe
Han vet ikke om det, men nå har jeg planlagt at han får ta noen leksjoner med sin mor. Stakkars han.

Jeg regner med at bloggen min kommer til å forandre seg masse etterhvert som den tar form og jeg finner mer ut av ting...

Men jeg tror det skal bli arti dette....

2 kommentarer:

  1. Saa artig at du har blogg mamma. Synes du er flink til aa skrive, morsomt aa lese :)

    SvarSlett
  2. Hei min kjæreste kjære venninne:-))
    så koselig å få følge deg her min venn!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona