FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


torsdag 17. mars 2011

Morgenstemning

og lyspunkter ...

Herlig å våkne når man føler seg skikkelig uthvilt, gitt!
Var nemlig så lur i går kveld at jeg la meg tidlig. Det skjer ikke så alt for ofte.

Våkna kl seks i dag og kunne overvære en ny dag våkne til liv 
med soloppgang, blå vårhimmel og en kopp grønn te og frokost...
Det er faktisk noe av det beste jeg vet:  laaaange morgenstunder...
Så herlig å starte dagen slik... :-)


Og på frokost TV fikk jeg med meg en av få lykkelige historier fra Japan.
Om legen som opplevde at de 4 nederste etasjene på sykehuset ble oversvømt. 
De fleste av folket som befant seg der ble skyldt bort og er savnet. 
Hans høygravide kone forsvant også, men etter flere dager ble de gjenforent
og han rakk å ta imot sin nyfødte sønn....

Ble rørt til tårer!

Nå går jeg ut og møter dagen min og er takknemlig for alle lyspunktene 
jeg har rundt meg HVER DAG i mitt lille liv.

DU er for eksempel her...   :-)

Ønsker deg en strålende dag!

 ...med vårstemning kanskje?... 







1 kommentar:

  1. Ååh, høres ut som en skikkelig herlig start på dagen! Sjøl kasta æ i mæ en par knekkebrød, før æ sprang te bussen. Har nåkka å lær av dæ der, trur æ ;-) Ha en fin dag <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona