FØR DU VET DET, HAR DU LEVD!


torsdag 22. april 2010

Den lykkelige eier er meg!


I dag har det vært en heftig budrunde på ei leilighet i Tors vei,-
og JEG, ja JEG gikk av med seieren!!!
Gjett at gleden er stor!
Det ble et søtt lite krypinn, lyst og trivelig,- med en kooooselig og solrik veranda.
(se bildet ovenfor)

Kanskje må jeg satse på en lett stil som dette.
For det blir nok ikke plass til alle møblene mine i mitt nye fremtidige hjem.
Noe av det gamle må jeg nok selge.
Men det passer bare bra med en FORNYELSE!

Og så vil jeg jo gjerne at møblene skal passe inn, da!
De bør liksom ikke være FOR store og ruve i den lille leiligheta, mener jeg...

Min sønn er også kjempe fornøyd.
Så ble det ikke så langt fra skolen, trening og kjæresten hans, som først tenkt..
Men han er jo uansett VERDENS mest positive og herlig gutt!



Ja, jeg gleder meg til å sette mitt PREG på det!
Har så mange planer i hodet mitt allerede.

Det er full møblering og innkjøp i topp-lokket nå!
Det skal legges tregulv over det hele, som skal laseres eller males hvitt. Dessuten blir det nytt kjøkken, kanskje ikke med èn gang, men iallefall senere...

Så nå trenger jeg m
asse gode ideer og kreativitet
til å dyrke frem MIN interiør-personlighet.
...En "HER BOR MONA-stil"...

Men DET er det minste problemet nå... *smiler"
Her BOBLER det over allerede!



(Den lille skåren i gleden tar jeg i en parantes... :
Siden det er en TOBB leilighet, vet jeg at jeg ikke burde slippe gleden HELT løs
da de fem medlemmene som tidligere har vist sin interesse kan komme å snappe den foran nesa mi.
Men megler sier de ikke har gitt lyd fra seg som de normalt gjør,-så jeg håper i de lengste.
Som det følelsesmennesket jeg er så klarer jeg ikke annet enn å juble nå uansett.
"SORGENE" TAR JEG KUN HVIS DE KOMMER...)


Leiligheta er lita,- så den store spiseplassen for alle mine venner må vike.
Jeg måtte svelge noen kameler,- men alle vet jo at der det er ♥-rom er det hus rom!

Plass til mine VENNER skal det uansett bli!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og god fredag i morgen, min venn!

Klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på.
Smil fra Mona